Leveranstiden varierar mellan 5 och 8 arbetsdagar.
Om den angivna leveranstiden på 5 till 8 arbetsdagar har passerat och du fortfarande inte har fått din beställning, skicka då ett e-postmeddelande till support@Nuvara-Stockholm.se. Vi kommer då att undersöka vad som har hänt med ditt paket.
Kontrollera din inkorg eller skräppostmapp för att se om du har fått ett e-postmeddelande från support@Nuvara-Stockholm.se med ett spårningsnummer från Parcelapp.
Om det är fallet kan du klicka på numret. Det öppnar automatiskt en webbsida där du kan se statusen för din beställning.
Om det inte är fallet, klicka HÄR och ange ditt ordernummer (t.ex. #0000) och den e-postadress du använde för att lägga beställningen.
För att returnera en vara, kontakta helt enkelt vår kundtjänst via support@Nuvara-Stockholm.se. Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fick i bekräftelsemailet, samt orsaken till returen.
Vi kommer sedan att ge dig returadressen och bekräfta returen. När detta är klart kan du skicka tillbaka produkten med valfri frakttjänst.
Tyvärr står du själv för returfrakten. Kostnaderna kan därför variera beroende på vilken transportör du väljer. Besök transportörens webbplats för mer information om priser.
Det finns alltid en returrätt på 100 dagar. Returperioden börjar den dag du tar emot artikeln. Det finns dock några villkor för returer:
Du kan endast returnera artikeln om:
Du kan betala med Swish och kreditkort.
Detta ska inte ske. Skicka ett e-postmeddelande med ditt fullständiga namn och din e-postadress till support@Nuvara-Stockholm.se. Vi hjälper dig så snart som möjligt.
Vill du avbryta din beställning av någon anledning? Skicka då ett e-postmeddelande så snart som möjligt till support@Nuvara-Stockholm.se. Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fått i bekräftelsemailet, och om möjligt även orsaken till varför du vill avbryta beställningen.